מחקר חדש מצא שצפייה מרובה של הורים בטלוויזיה שיש בה פרסומות (כולל כמובן פרסומות לאוכל) קשורה לסיכון מוגבר לאכילת ג’אנק פוד בילדים שלהם בגיל הגן.
דווקא האוכלוסיות החלשות יותר חשופות לגורמים אלו – בעוד שאוכלוסיות במצב סוציואקונומי גבוה יותר יכולות להרשות לעצמן ממירים מקליטים, DVD ותחנות רבות ללא פרסומות מזון, אוכלוסיות חלשות יותר חשופות יותר דווקא לערוצים המסחריים שיש בהם פרסומות רבות כולל פרסומות למזון. גם אם נראה שלא – פרסומות משפיעות על הצורה בה חושבים ועל בחירת המזונות בקניות אז…תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם יושבים שעות מול הטלוויזיה.
מאת דר’ אולגה רז, PhD, תזונאית קלינית, מנחת קבוצות הרזיה, מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה במרכז הרפואי איכילוב
אם גם אתם רוצים לשפר את בריאותכם, תפנו לדר’ אולגה רז ותרשמו לקבוצות או לייעוצים אישיים ותשנו לכם את החיים: 0524266934 או 036094147 או צרו איתנו קשר עכשיו.